ok ej

ok? so not ok.

fridluftsdag idag, helt okej ändå. - ganska mysigt.
jag visade mina talanger på bågskytte, fast talangerna trädde fram mest när jag rodde båt med mina tjejer.
trots att vi fuskade till oss typ 30 poäng? så kom vi näst sist, NÄST sist hur är det möjligt då? sjukt..
är hemma nu iallafall, två timmar tidigare, matilda kommer snart så då blir det mys och middag hos hennes farmor och farmor, känns lite som att vi ätit middag tillsammans varje dag denna veckan, haha!
ska mysa till det sen ikväll, testa kläder och lite big brother sen.
tagga för nationellt prov i engelska imorgon bara, sen får vi nog sluta tror vi - håller tummarna för det.

känner att helgen kan bli toppen, nästintill såå jävla bäst om jag mår får lite som jag vill.
please, gode gud gör något åt saken någon gång i ditt "liv" ok?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0