p e r fectíon

har haft en helt perfekt helg ju.
lönade sig att vara i en depression först och se vilken kanon bra helg jag fick.
lite kalas och spökligheter i fredags, film och hemmakväll godis i hoby.
i lördags blev det lite mer fest än väntat, men gud vad roligt vi hade.
och vilken kväll/natt det blev, nu känner jag att leendet kan stanna ett par dagar iallafall.
helt kalas bra och självklart somnade jag inte förräns vid sex imorse, älskar mina sena mornar nu för tiden.
men det var det värt.
har precis lämnat in min skrivuppgift som var skitsvår, så nu har jag en förtjänad ledighet imorgon - känns skönt.
matilda ligger här bredvid mig just nu medans jag glor på gossip girl.
mysigt väder vi har fått också, bättre detta än jordens undergång iallafall.
regn - åska - blåst och lite big brother ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0