rubriklös

hinner inte med mitt liv.
gjort en massa denna veckan, var i depression igår så matilda bara skrattade åt mig..
helgen återstår att se vad tusan som händer där egentligen, skräckkväll-ljusaryd och kanske fest? dont know!
måste egentligen plugga till mitt prov imorgon som jag har i naturkunskap måste få bra betyg på det också, lycka till cornelia.. kollade lite på det igår och matilda har förhört mig idag, jag kan faktiskt lite.
men alla jävla celler - DNA-molekyler - gener och mög kan dra långt iväg.
för att klaga lite till så fick jag gå med 15st lååånga och tjooocka salamikorvar till tåget och hem osv.. förstår ni hur jobbigt det var? ruskigt.
rebeccas hår blev bra imorse iallafall, snyggt och mitt betyg blev också bra!
ska kanske ut och gå en runda sen, återstår att se ifall man får ett "efterblivet sms" kanske.
hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0