shopping o c h i k e a

vaknade runt tio och hade man inte gjort det så hade man ändå vaknat när papsen drar ner gardinen typ.
var uppe i stan redan vid elva imorse, helt otroligt. hämtat färg på flügger till cassi&staffan, massa shopping och fika på entré, 2minuters tur på hindby och en runda på ikea med, nu är jag helt slut med en fin huvudvärk.
har precis mosat i mig en pilla och cocanout tree spelas på radion, kanon! supergod mat lagas ute i köket också.
pappa ska på pokerkväll med grabbarna så jag och cassandra besöker hemmakväll och har världens mys hemma istället.
den nya 4D mascaran och ett långt orange't linne fick följa med mig hem, toppen!
ha en fin lördags kväll, c i a o.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0