tjugoniominuter över fyra

amen herregud vilken kalasig dag.
har gjort ett ärende vilket resulterade i ett bra besked, ser fram emot det. back in b-town säger jag bara.
har suttit och letat efter tatueringar och billig polen resa också, går det bra? nej..
är så sjukt sugen på att tatuera mig och varför inte göra det i thailand också? kan inte vara så farligt att man dör direkt ju, men vill ju göra något med mina systrar och för dem.. men vi kommer ingen vart direkt.
fåglar, fjädrar, hjärtan och texter är sååå himla fint.
en polen roadtrip med mina finias hade inte suttit fel i sommar heller, får se hur långt vi kommer med det. går där inga tåg eller?
idag går det inget tåg till malmö iallafall, jag, cassi och staffan ska nämligen köra ner till malmö, mysigt.
kommer bli en toppen och mysig helg bara, gillas.



Kommentarer
Anonym

Riktigt fin bild, den nedersta! ;) vi får ordna en tatuering snart! <3

2011-05-27 @ 21:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0