22

ett stort bigabouta grattis går till min fina pojkvän idag som blir 22.
grattis min finaste, a.♥

varit på körskolan sen elva imorse, bokat in resten av alla mina körlektion, uppskrivning, körning och allt är bokat och klart, ska bara betala en del nu sen är det med klart. gillar läget, men blir dock lite stressad. verkligheten hinner ikapp. ska ringa ett samtal nu också. packa ner inför ikväll och till jobbet imorgon.
ska även försöka hitta mina svar till religionsprovet som jag slarvat bort... toppen!
försöka plugga så man iallafall kan bli godkänd på fredag.
tänker också mysa sönder med andreaz ikväll framför lite one tree hill, osv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0