d o p

godmorgon.
blev ganska sent igår då min pojkvän kom till mig och vi låg och mös till lite one tree hill. (: saknat honom.
nu förbereder vi oss en massa inför dopet, har också gossebarnet här hos oss för lite mys och passning innan.
ska in i duschen, göra vid mig själv, passa willekillen, göra vid rebecca.
sen står jag framme i kyrkan med jesus och lille willekillen, då jag ska offentligt bli fadder för honom.
kommer bli en bra dag. får också träffa min sötis nellsan. även resten av min fina familj och släkt.
ikväll är jag, pappa och andreaz barnvakt igen - fast till nellie denna gången för föräldrarna ska spöka ut sig och på halloween fest.
ha en fin dag. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0