flytt - kaos - storm

så, då är jag numera en lägenhetsbor återigen dock inte i kära gamla storstan malmö.
fortfarande i lilla mini mysiga bromölla.
alla var snälla och hjälpte till så tack till er, och lille andreaz var helt slut sen efter att ha burit alllla tunga grejer med mattias. haha, söt!
mitt rum är numera det porriga röda bordell rummet typ, men fint är det iallafall.
inflyttnignsfest snart mami? haha.
storm blev det ju också sen på kvällen, gud. hatar vad naturen kan göra med världen asså.
klass 3 varning var det också, tur älskade andreaz sov med mig så jag slapp sova själv.
tågen imorse var också inställda, alla tåg fram tills klockan fyra på eftermiddagen.
så jag och matilda körde en spontan tripp ner till malmö och hämtade hennes bilnycklar och sånt som råkat åka dit, sen skulle jag in till kristianstad för att göra ett ultraljud på min lilla bebbe - noooooot!
skulle kolla systan som dem upptäckte när jag hade gallsten, men det var nada to worry.
blir one tree hill mys nu med älskling i mitt fina rum efter en varm härlig dusch.
lite varm oboy också kanske? får se.

kösssma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0