friday, i'm in love.

hallådär.
tagit mig en dusch och pluggat lite, känner mig redo!
snart möta upp cindie för att hämta massa glögg,pepparkakor och saft på maxi av staffan.
sen mot skolan för att avverka ett prov, hoppas innerligt på att vi får åka hem därefter.
när jag väl är hemma har jag en hel del att göra, lite fix här och där.
och GUUUUUUUUD VAD JAG ÄR TAGGAD!
ni förstår jag ska festa idag för första gången som 18, gå ut första gången som 18 och lagligt, för första gången på två månader.. och det gillas! vi rockar till det en hel del, och 'lyxar' lite i vip på sliver.
bäst är också att jag kommer hem till en fin pojkvän och sover. 
ska förhoppningsvis ge er en heldel roliga bilder från vårt rockiga partajande och utgång ikväll.
ha en toppen fredag, det kommer jag ha iallafall!

ni är mer än guldvärda. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0