give me a break

hallå, jesus. gud. jobbigt!

haft en totalt fullspäckad dag.. kommer knappt ihåg vart jag vaknade upp imorse? tror jag vaknade hos finaste iallafall. åkte iallafall till körskolan för att plugga lite och ha körlektion, gick faktiskt toppen.
har t.o.m bokat uppkörning och uppskrivning, heeelt sjukt! blir så nervös redan nu. haha! gud.
direkt hem och slänga i mig mat för att sen bege mig till salongen och färga stackars lina som var rosa sist.. nu blev hon brun och kanon snyggt blev det med. hem igen för mat, sen iväg lika fort igen, denna gången till cindie för att träffa alla favorittjejerna för lite mys, projektarbete, spelkväll - alltid lika kul med de.♥
vad hade man gjort utan sina äkta vänner?
kom hem för cirkus trettio minuter, tagit mina piller, slängt ihop en liten snabbpackning och ska nog ta och sova en djupsömn nu.. någon sovmorgon imorgon blir det nog inte heller nej.
lots of love.



Kommentarer
rklint

ja, ja, ja! Du kommer klara det galant, lillan!

2011-11-03 @ 09:57:33
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0