jag hade..

varit en jävla toppen mamma, asså!

dopet igår var fint, trots att jag körde en skål i kyrkan.. jaja!
maten vad super god, tårtorna super fina och på tal om servetterna mattias - vilket jobb du har gjort! ;)
övningskörde också hela dagen igår vilket gick bra faktiskt, helt annat och köra denna bilen nu än körskolans.
igårkväll var vi barnvakt till nellie, och det är nästan som om jag är en erfaren mamma asså! (;
gick hur bra som helst, matade hit och dit, lekte och sov. hon klarade mesta delen av natten också.
var dock uppe vid fem typ, satte tillbaka nappen och vaggade vagnen ett tag.
fast just nu vill jag inte ha barn iallafall, gillar mina fina systerbarn.. jag vill sova några månader till! (a)
lite god frulle och bara ta det lugnt nu idag, sen mot bromölla igen.
och lovet är slut...


Kommentarer
M-Lindhe

Tack ska du ha, visst var dom bra! :) sköna att använda, ellerhur? :)

2011-11-06 @ 20:02:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0