kan det bli bättre än såhär?

har verkligen haft en perfekt helg, och den fortsätter bara att vara bra också.
ibland undrar man om livet kan bli bättre än såhär?
när man har världens bästa familj som alltid finns där, man bara älskar att vara i deras närhet.
när man har världens bästa vänner som lyxar till det hela lite, som ställer upp för en och finns där.
när man har världens bästa pojkvän som finns i ens närhet, som får en att skratta, som älskar en och som man älskar tillbaka.

iallafall.. igår var det min första utgång som 18, och slut på mitt gallstens nyktra äventyr(förlåt rebecca, jag är som zlatan tydligen..) en helt jävla toppen kväll, shots, dans och allmänt bra. ont i fötterna, bakis osv. men nejnej, ingen vila. jag och andreaz begav oss fina och bakis till kyrkan för lite dop för finaste nellie. hängde en duva i trädet för henne, lite tårta var inte helt fel sen heller.
vidare begav vi oss hem till andreaz för lite kalasfirande för honom, träffade hans släkt som var hur trevliga och snälla som helst. :) hade jätte trevligt, och fick underbart god mat, fika och allt.
vi var och handlade frukost tills imorgon som vi har planerat, haha! myser framför så mycket bättre nu och lite pannkakor kan väl inte vara helt fel heller? lets do it.
imorgon väntar en mysig söndag också. därav har jag och kommer till att ha haft en perfekt helg!

lots of love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0