lifely

okej.. snart blir jag trött (haha) på att jag alltid är så jävla trött..

har ätit god frukost nu, ska snart cykla ner till praktiken för lite jobb.
ska luncha lite med cindie också, sen har jag fått tid till vårdcentralen eftersom jag fortfarande har stygn kvar i två av såren så ska se om dem drar väck dem eller vad dem gör.. 14.30 ska jag vara där iallafall.
mormor kommer nog efter det sen. blir en bra dag.
ska nog packa ner lite skor och sånt när jag kommer hem så jag blir klar någon gång.
sen hem till min fina andreaz igen för ett avsnitt one tree hill, eller nej TRE så vi kan sova typ mitt i natten så är man kanske pigg..

lots of love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0