sexton nollett

jag var duktigt trött imorse, men vi pallra oss upp i kylan.
ut och fick beskåda den vackra frosten, och molnen låg i horisonten som snötäckta berg. (är fullständigt seriös)
kickade ändå igång med ett litet prov iprincip, färga gråhår. så mamma och mormor har varit med i skolan och blivit snygga i håret, inte helt fel det ju. gick faktiskt bra, lite att tänka på tills nästa gång bara.
åkte sen direkt till sölvesborg för att ha körlektion och plugga lite, hade bestämt mig redan i början att jag tänker INTE sitta och plugga efter att jag har kört, vill bara hem och sova. vilket jag gjorde.
dock har jag inte sovit, utan musik spelas i högtalarna, jag packar lite här och där, städat ska nog lägga mig nu och se ett, två avsnitt av gossip girl tror jag.
sover hemma inatt också för första gången på länge känns det som, skönt!
dock ska jag ha andreaz fina armar runt om mig.

tjenispenis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0