something good from something bad

vilken toppen dag jag har haft idag.
igår bakade vi förresten och vilka goda bullar vi gjorde, shit!
vaknade upp hemma hos cindie, begav mig till körskolan för lite plugg och körlektion.
gick faktiskt bra och det var kul. en ny inbokad körlektion imorgon också.
åkte till stan sen med matilda och cindie för att luncha lite på goda peking och det var helt värt det.
gick runt lite och åkte hem sen igen, efter en varm dusch och ett glatt mejl från kommunen om att vi fått humlescenen sponsrad, vårt datum och det är preliminärt bokat ska ringa imorgon och bekräfta allt så sitter jag här framför gossip girl i väntan på att få cykla hem till mina fina pojkvän och mysa med honom till max.
dags för en ny dag imorgon fullspäckad.
på kvällen träffas vi alla tjejer igen för lite fika, spel och projektarbete. love it. (allt utom projektarbetet asså)
tjingelingan.

ps. jag är lycklig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0