were the diamonds in the light?

godmorgon.
ligger här i sängen och ska snart bege mig till tåget.
har en lång frisördag idag och hoppas att den går super snabbt faktiskt.. vill mest hem och bara mysa!
har en miljoner saker jag längtar till faktiskt, känns så himla bra. och jag är lycklig! jag är faktiskt riktigt lycklig och det är ju också bra! ;)känner att livet är bra, bättre än bra, typ bäst. dock är det en liten sämre dag idag än vad det brukar vara.. men vi alla har väl dåliga dagar kanske.
igår fixade jag en massa saker iallafall till projektarbetet, en massa fina presenter som ska vara till utlottningen.
så bäst att ni alla kommer den 11 december 2011 på humlescenen i Bromölla, Sweden!

xoxo, the worlds greatest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0