festsugen?

hej! jag är 18 år, "lider" av gallsten, måste opereras, ingen alkohol, får ej festa.
jajajajajjajajajajajaj.. (hoppas på min sista myshelg nu. typ mormor&mamma tro nu inte att jag ska festa sönder mitt liv för det, klart jag ska ha myskvällar! bara lite mer fest nu också. hihi!)
så jag har en fin myshelg framför mig faktiskt.
var i skolan i cirkus två timmar för att gå genom provet vi skulle ha och det gjorde vi fyra pers+kära carl-henrik över en kopp varm choklad nere i sofforna, ett projektmöte hade vi också sen åkte vi hem.
ska hoppa in i en varm dusch nu och bli lite fräshare, haha!
sen väntas självklart en god tacos middag ikväll, lite mys med min fina pojkvän till idol och lite poppiscorn.
morgondagen kommer bli toppen den också, men nog nu!
ha en fin fredagskväll. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0