födelsedag

min födelsedag var toppen.
hade kalas i fredags och alla mina nära och kära var där, vilket jag är super glad för. hade en riktigt bra dag och kväll. i lördags då jag egentligen fyller år och skulle haft en grymt sjuk 18års fest så blev jag istället kidnappad av matilda och sofie och blev överraskade inne i kristianstad för lite fikamys, stan och naturum, jätte mysigt.
på kvällen firade vi lite med skräckfilm, godis och popcorn.
fick riktigt bra presenter också, så det är jag jätte glad för. 
kom hem för en stund sedan efter att ha gått en jätte mysig runda med andreaz och donna i skogen, släppte lös donna i en hage också. nu har jag precis kommit ut från duschen, ska äta lite och sen kommer min finaste igen.
lite gossip girl, massa one tree hill avsnitt, popcorn och mys. 
jag har haft en toppen helg.  

ps. ni alla är bäst♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0