hola p i s t o l a

den fria gallstens tjejen här.

smärtan är en smula mindre, tack och lov! har ändå mest legat och vilat hela dagen.
är jobbigt att gå för mycket och stå för mycket.. gör ont i vissa ställningar och att ligga i sängen är det bästa. fastän det är det mest tråkiga som finns just nu. jag är så uttråkad så det knappt är sant och detta är bara två dagar. ringde iallafall och ställde in körlektionen på fredag får ta den nästa vecka istället.
kära matilda kom med blomma och choklad och hälsade på mig, sen har även fina andreaz kommit som mitt vanliga kvällssällskap och myst till lite one tree hill.
har tagit mina piller och ska försöka sova lite nu.
ska försöka duscha imorgon också se om det går något vidare, byta förbanden på såren&stygnen.
cassandra&nellie kanske skulle komma, annars bara hämta mig så jag får bosätta mig i deras soffa över dagen plus att försöka få lite luft, vore kanske inte helt dumt! bara mysa till film imorgon också.
hare gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0