i deserve it.

hola pistola
första dagen på höstlovet och gallstenstjejen mår faktiskt bra!
har inte lika ont längre, klarar av att röra mig, resa mig, gå och cykla osv. gör lite ont ibland bara, men har min tabletter som jag tar mellan jämna mellanrum.
är hemma hos cassi just nu och myser lite med henne och nellie.
mormor och morfar har lovat mig en pannkaksmiddag när jag blitt frisk och jag tycker att jag är frisk nu, iallafall för pannkakor.
så ska snart cykla hem dit för lite pannkakor, sen ska jag och matilda hem till cindie för lite ensam hemma maraton, mys, bakning och sleepover. kommer bli toppen, skönt att göra något bara vi. ♥
imorgon bittig ärdet dags för körskolan iallafall, håll tummarna!

en bra start på lovet vill jag säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0