malmöhelg.

åkte till kära big city, och lever big city life.

blev hämtade från stationen av mina syskon och bebisarna, efter en galen åktur så kom vi faktiskt hem helbehållna, skönt det! 
övningskörde med papi direkt ut till turning torso och lite allt möjligt. hem och gjorde mat sen. rebecca, mattias och lille willekillen kom ner till oss och mös till idol. sen följde vi med in i priest filmen som faktiskt var bra!  
vaknade runt åtta då nellie vill ha mat, cassi startar tv'N och allt, ingen sovmorgon här iallafall.
alla mina vänner var ute och festade igår och måste erkänna att jag är duktigt avundsjuk.... men jag hoppas dem mår lite dåligt idag iallafall! (a) hihi.
ska upp till rebecca snart för ännu mera bebismys, kanske lite fotboll sen följt av övningskörning med papsen, god middag och en spelkväll. vad står fel egentligen? n a d a a a a a.
saknar kära andreaz också.

ps. riskettan - check!
ps. jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0