n uuuuu d

tjenixen i mörkert.

pigg som en lärka var jag när klockan ringde 5 imorse, hade 36,9 temp så det ser lovande ut för det iallafall.
sen återstår det att se vad dem säger om förkyldningen, men håll fortfarande tummarna för mig.
tagit väck allt mitt nagelack och alla min öronhängen, jag är naken!
sportbh, tights och bara myskläder är på och mobilen med mig är jag snart redo.
fast det är klart jag är redo efter min stadiga frukost; 4 panodil mums.

wops! en sånhär snygg bild är aldrig helt fel, så dem tänker på att tänka på mig. hihi.


Kommentarer
rklint

självklart tänker vi på dig! <3

2011-10-24 @ 08:54:54
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0