oj . .

här mår vi verkligen toppen..
fick ju ställa klockan imorse för att jag själv är tvungen till att sjukanmäla mig, så när det var gjort somnade jag om igen och vaknade inte förräns lite efter tolv.. behövligt.
verkligen fint väder ute idag också och jag känner mig inte alls på topp.
vet inte varför men sitter just nu på golvet och bloggar. måste bege mig till salongen för att färga, plocka ögonbryn och färga fransar sen ska jag hem igen och bädda ner mig.
tror jag skippar praktiken imorgon också så att jag orkar med riskettan på fredag.
träffar inte min fina pojkvän idag heller med tanke på att vi inte ska smitta om varandra hela tiden..
ha en fin dag.

ja, sommaren är ju inte här iallafall....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0