operation

överlycklig för att det blev en operation och att jag snart kan bli normal igen typ..
dom gjorde fyra hål i magen istället för tre och dem hittade också en fjärde sten, så där var inte bara tre.
nu har jag ganska så ont fortfarande, kan knappt gå, stå, ligga eller någonting.
är ju förkyld samtidigt så jag kan ju inte hosta för då dör jag typ av smärta i magen.
igår var jag riktigt trött så låg bara och ögonen gick typ i kors av alla droger jag fått.
en sjuk känsla när jag åkte in till operationssalen och lagt mig på britsen, fick en massa lappar på mig, värme täcken, någon grej i huvudet, pulsmätare på armen och två andra slangar i andra armen där dem i den ena sprutade in sömnmedel och en annan kille höll syrgasen till mig, kände mig pigg och sånt först men skulle säga till när jag började känna mig yr.. det enda jag hann säga var att mina ben och armar blev tunga och sen sa dem godnatt sen kommer jag inte ihåg ett skit till.. operationen tog 2½ timme, lite längre än vanligt.
sen gick jag smärtstillande, sova av mig, prata med doktorn, mamma kom igen. och har nu fått med mig smärtstillande och förband hem.
ska ha mina stygn i 7-10 dagar med förband om.
det gör ganska ont hela tiden och jag är ganska svullen också.
ska hämta lyftkranen nu så att jag kan resa mig upp från sängen, haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0