pro g r e s s

jag gör stora framsteg.

idag har jag mått bättre än vad gjort dem andra dagarna, orkat gå lite mer iallafall.
hade en mysdag med cassi&nellie, daimkanelbulle och honey2 - inte helt fel.
har inte legat i sängen alls idag faktiskt, utan försökt vara uppe mer dock orkar jag inte mycket och får ont i ryggen med tanke på att jag inte kan stå upprätt så jag sitter helst ner just nu iallafall.
självklart var min fin fina pojkvän här ikväll också, träffar inte honom imorgon för då ställer min fina matilda upp att vara med mig när alla andra tydligen ska ut och festa.. tur jag har henne!
får bli bingen nu, försöka duscha imorgon och byta förband.
godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0