s u ck

åååh, vad detta är kasst.
mår riktigt dåligt och har blivit något enormt förkyld.. näsan rinner konstant, får ingen luft och allt är bara jobbigt!
har varit på vårdcentralen och tagit nya prover som jag var tvungen att göra innan operationen.
ska ta nya prover den 20 också, OCH jag måste bli frisk. så gud, om du nu finns kan du väl göra någon jävla nytta eller?
ska ta tåget till skolan om en timme för lite frisör hela dagen.
sen blir det att hem och bara lägga sig och vila, äta lite middag och se ett avsnitt av desperate houswives ikväll om jag orkar hålla mig vaken.
vet inte om jag ska träffa pojkvännen förräns på torsdag så vi slipper smitta varandra om och om igen..
hej.



Kommentarer
Anonym

haha, han kom nu...

2011-10-11 @ 18:05:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0