sweet f r i d a y

handikappade tjejen här fortfarande..

ikväll står det bara mys på schemat iallafall, är ju inte kapabel till att göra något annat så.
en romantisk middag med mina fin fina vän, lite mys och gottis till mysteriet på greveholm kanske och ett par andra filmer också. lite sleepover också.
får ta och packa ner lite saker som måste tas med.
imorgon väntas andra specktakel.
invigde förresten mitt nya bankkort idag, invigde det genom att handla online.
klickade hem en snygg klänning från hm, inte helt fel i mitt sjuka tillstånd. håller tummarna för att den kommer lagom till lille willekillens dop.
har även höstlov nu med ju.. och har en hel del som ska göras och som händer i veckan som kommer. men skönt att vara ledig, dock tråkigt att jag inte kan vara "fullt" ledig.
hola p i s t o l a



Kommentarer
rklint

vad för klänning? :)

2011-10-29 @ 01:23:38
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0