tioende oktober

vilken jobbig morgon..
så himla kallt nu för tiden och så himla mörkt också, man vill ju bara ligga kvar under täcket i sängen!
är i skolan nu iallafall och har tydligen åkt på en härlig förkyldning också, orkar verkligen inte.
JAG MÅSTE BLI FRISK TILLS OPERATIONEN!
ska hem och söka lite helgjobb och sommarjobb faktiskt, är jag tidig? ja.. men jag måste ha pengar till allt möjligt. ska också ta och ringa körskolan och kanske boka en körlektion, ska börja öppna böckerna också snart så jag kommer igång så fort som möjligt och lär mig lite.
shopping hade jag också behövt men har inga pengar alls till det faktiskt så det skiter sig..
och det blir inte en utgång på länge heller, men det är bara till att le lite och försöka lägga pengar och tankar på annat lite vettigare, haha jag som blivit 18 och vuxen eller? ohyes.

varmoboy och det nya avsnittet av two and a half men ikväll med babe, mys!



Kommentarer
Anonym

Haha fröken, det heter inte sommarjobb då för din del, det heter JOBB

2011-10-11 @ 18:07:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0