01;32

godnatt antar jag, får nog bli så nu iallafall.
sitter hemma hos andreaz nu medans han är ute och festar, tror dock han är i taxin påväg hem till mig.
haft kalas för stora havanna som blir hela 6år, tiden går för fort. massa presenter, underbara familjen, mina två söta systerdöttrar och en glad födeselsedagsgris.
åkte hem med cassi&staffan sen, ensam hemma hos andreaz. och självklart kom jag på att jag glömt något så jag går hem till cassandra för att hämta det (jag är medveten om att jag släckt allt i lägenheten utom andreaz rum)
när jag kommer tillbaka så ser jag att richards rum är tänt och köket är tänt - fick lite panik där, haha!
richard var lite för full och satt ute på balkongen så hjälpte han in i hans rum och nu sitter jag och väntar på att min fina pojkvän ska komma hem så vi kan mysa.
imorgon står det fest på schemat för mig, klackarna i taket.
hörs, c i a o .


Kommentarer
Anonym

Systerson är Wille iallafall ;)

2011-09-03 @ 23:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0