doktorn

hallådär.

jag bara fortsätter att ha ont och mina spasmofen hjälper inte ett dugg..
känner för att trycka i mig ett 24-pack ägg så jag kan få åka ni och opereras snart.
doktorn från sjukhuset ringde idag och berättade att dem kollat på mina ultraljudsbilder och hittat en systa på njuren.... ok? en 18åring ska definitivt inte ha det..
ska till doktorn vid halv tre för att ta nya prover och får se om det blir operation eller inte, håller nästan tummarna för det.
har precis tagit mig en dusch, kände att jag var tvungen till att försöka iallafall, hade liksom inte tvättat håret på exakt en vecka idag, låter riktigt äckligt jag vet.. men kan man inte så kan man inte.
mina händer flagnar bort också, det bara faller av skinn typ.
cassi och nellie kommer sen iallafall så jag kan få mysa lite med henne, hihi!


tack alla som är så snälla och bryr sig också.
ni är bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0