efterlängtade t h a i l a n d!

ett gäng härliga och lite halv summerande thailand bilder, underbart.

patong - party like a rockstar? barer så långt ögat kan se.

jag

mina fina snäckor och annat.

jag och bästis i tuktuk

pappa på two chefs. isbit till handduk så man kan svalka sig.

banana pancake - godast ever!

karon beach

jungceylon - patong

godaste glassarna någonsin.

swensen's

flamberad banan.

daddy-cool i disco tuktuk.

disco tuktuk

phi phi island

big boats! och vi åkte självklart den största! fyra våningar, bio osv.

phi phi island.

jag i min nya klänning från marknaden.

fisk spa, riktigt läskigt.

chillin with usa bikini.

kata beach

poolhäng

tatuerade in mitt personnummer i romerska siffror på axeln, grymt nöjd.

tatuerade även in family på fingert.

var med i thai-tv och världsrekord - massage på stranden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0