godmorgon?

solen skiner iallafall vilket känns skönt, dock inte lika skönt att jag inte kan ta så stor del av den.
ligger bara inne och pendlar mellan sängen och soffan..
känns skönt att jag har kunnat sova ganska så bra inatt, tog smärtstillande innan jag skulle sova.
har inte ont just nu pga att jag ligger på ett speciellt sätt men rör jag mig lite så gör det ont direkt, inget kul alls.
ska gå ner och försöka äta lite, (det värsta är att jag som ääälskar ägg får inte äta ägg.. inte heller äpple och gurka) fick en stor ben&jerry glass av mamsen igår med som jag inte orkat äta, se om jag orkar lite idag.
håller tummarna för att cassi och nellie kan komma och hälsa på mig också.
fick även feber igår som jag absolut inte borde få.. får hoppas den är borta nu iallafall.
hörs sen, (ni får en lite mer friskare och finare bild här, ser långt ifrån ut så nu iallafall, ser förjävlig ut. haha!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0