hej ögoninflammation

hallå härliga måndag.
min förkyldning sitter fortfarande i, underbart ju.
när man tror det inte kan bli värre så vaknar ju självklart cornelia med ögoninflammation också, ännu härligare.
har fått ögondroppar av skolsystern nu iallafall så hoppas det försvinner och inte sprider sig till andra ögat.

och till min stora förvåning.. när jag trodde att jag aldrig mer i livet skulle ha matte så har jag precis anmält mig till matte b kursen, ojoj! men bättre det så att jag kanske kan plugga vidare och komma någonstans i livet.
ska hem och bara mysa med familjen sen, ta det lugnt och försöka bli frisk.
en liten god middag hade varit fint också, hihi!
ha det fint sålänge.


Kommentarer
rklint

du chockar omvärlden! Men jag hjälper dig om det behövs! :)

2011-09-12 @ 10:28:04
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0