jumpin on a train to the big c i t y.

hallådär.
en härlig religion lektion är över då vi letat efter en massa i biblen, kanonkul.
min
helg kommer bli kanon, och den har redan börjat med att vi slutar tidigare.
ska hem och hämta min saker och sedan bege mig till tåget med finaste för att åka ner till malmö för en fin helg.
ikväll väntas en massa mys, hemmakväll, lite film och bäst sällskap.
imorgon är det entré, alla mina fina systrar som gäller och en kväll med god foundu middag.
har en känsla att helgen kommer bli mer än perfekt.

ska snart bege mig till tåget iallafall, har egentligen ingenting att blogga om just nu.
men kära levande liv tvingar mig till att blogga.. varsegåd liv.
annars så är jag ganska så sjuk fortfarande, har nedsatt hörsel, förkyld, ont i hvuudet och en massa annat. lovely.
nej, ha det så bra! hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0