lördag och söndag

känner att jag orkar blogga lite mer nu iallafall så kan berätta om lördag och söndag.
var modevisningen trend i karlshamn då vi fixade hår och allt, helt sjukt kul var det - fräckt att se allt och fan vad vi alla var grymma! utan oss så hade det varit katastrof helt allvarligttalat.
min modell som jag hade ställt in mig på att var kanske 20, lite halv bitchig och så. nejdå en liten 95:a och inte alls så, helt sjukt. haha!
var super nöjd med dagen, men man var ganska så slut.
någon mat fick vi knappt heller, dem hade lovat oss bra och god mat vi fick påläggs skinka med fett och bruna märken i och två hinkar potatissallad. där blev det kalabalik så våra enormt snälla lärare körde och köpte 40 cheeseburgare till oss, tack! blev lite filmmys, kanelbullar och sömn hos cindie iväntan på att våra pojkar skulle komma hem fulla.. mindre kul.
i söndags så bestämde vi oss för en båttur, andreaz, jag, cindie, jocke och matilda. nog blev det en båttur och en jävligt lång också. hoppade av vi enö för att fika lite, när vi skulle köra därifrån startade inte båten så vi började att paddla. som tur var kom en annan båt som kunde hjälpa oss och det gick bra de första 100 metrarna sen dog hans båt också. där satt vi mitt ute på ivösjön och fick ringa till peter som kunde hämta oss och "vår hjälpbåt" fick ringa någon som kunde hjälpa honom, helt kalabalik var det. så från att ha varit ute vid 15 så var vi hemma vid 20 typ, härligt. vi fick oss dock en del goda skratt, ingenting var verkligt av vad som hände asså. nu tror vi nästan att ivösjön består av lik på botten.
bilder kommer när jag väl har fått dem.
hejdå.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0