sjukhuset!

herregud, kalabalik!

vaknde vid 03.30 söndagnatt/måndagmorse och hade så enormt ont (går inte att förklara).
vid halv fem väckte jag mamma och berättade iallafall så hon fick ringa sjukvårdsupplysningen och dem tyckte jag skulle åka in direkt. söta lilla matilda fick upp på sin lediga dag och köra med oss in.
fick smärtstillande, spruta i magen osv.. tog ultraljud och massa annat.
har tre lösa gallstenar (som gör jävligt ont, idiot stenar!) som jag måste operera bort.
var också för ung för att få detta sa dem.
fick sova helt själv på sjukhuset inatt också, inget jag gillade direkt..
är äntligen hemma iallafall men har fortfarande ont, har fått med mig medicin för smärtan.
och operationen kommer inte ske förräns om tvååååååå månader.. om det inte skulle bli akut.
min pojkvän kommer snart så han kan ta hand om mig lite, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0