sweet s u n s h i n e

gud vad fint väder det ska vara nu när jag mestadels ligger inne och typ.. dör?
har varit lite piggare idag och iallafall orkat sitta upp, orkade faktiskt klippa cassandra också.
rakad iprincip av allt i nacken och behöll längden framtill, skit snyggt blev det.
ikväll blir det bara lite tacos och förmodligen mys med min underbara pojkvän (om han hör av sig, bitter-grabb)
som jag har saknat något enormt, bara legat och sovit typ och sett förjävlig ut när han har varit här.
och någon god tacos blir det inte för mig heller, kött utan smak - gurkan utan skal - LITE ost - ingen creme freish.. underbart, vad är tacos då?
älskar att jag ska på cindies (brukar vara) underbara kalas imorgon, där det bjuds på smörgåstårta och tårta, kan jag äta det? neeeeeeeeeeej, långt ifrån.. älskar livet just nu!
hoppas jag ändå får en mysig kväll.
kisses and hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0