t o r s d a a a g!

då var det torsdag igen, dagen innan helg. underbart! låt denna dag gå snabbt som blixten.

som ni förmodligen märkte så var det långt ifrån jag som bloggade igår utan min kära andreaz.
ganska kul att se vad han hade att skriva, haha! så söt.
igår var det en hur lugn dag som helst, var hos cassi&staffan och mös med lilla nellie.
nu är det snart dags för praktik, oj vad jag längtat? nja! ljög nog lite där faktiskt.
ska iallafall till ett nytt ställe där det typ blivit kaos, jag och en tjej från klassen är på samma ställe men bara för idag sen får vi inte det mer, så jag hoppas att jag får stanna kvar där iallafall.
ikväll har jag ingenting planerat, spenderar nog min mesta tid med andreaz vill ut och gå en lång runda så det får vi nog göra då. har en kanon fin sovmorgon imorgno iallafall, börjar inte förräns 12.15, kan ju inte bli bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0