torsdagsmys

haft en fullspäckad dag på praktiken, skönt! tiden går hur snabbt som helst där.
hem och slängde i mig lite fiskgratäng och begav mig sedan till min finaste.
var tvungna att handla massa tills imorgon, så vi och alle begav oss till maxi för att handla.
gjorde parfaiten också som kommer bli duktigt god tror jag, hade i nougat bitar också denna gången, mums!
andreaz fick följa mig hem sen, så nu har jag precis duschat och begravt mig i sängen iprincip.
är ganska trött, mina ben och fötter värker så nu får det bli att sova lite.
en fin sovmorgon imorgon sitter kanonfint.
ps. min pojkvän kommer att vara världens tråkigaste nu när han fått sin nya mobil... men vänta bara tills jag klickar hem iphone 5, ska vi se vem som har kul. ;)
hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0