(y)

toppen frisördag!
fick arbeta inför modevisningen som vi ska få styla på lördag hela dagen, fick också reda på vilka modeller vi ska ha. fick en tjej jennifer - brunt hår till axlarna ungefär. så har övat på en frisy som kommer vara döfräck på henne då hon ska gå för JC! kommer bli askul.
har även fått en snygg sminkning - tvättat mitt hår - tvättat nellies - övat osv.

karros förslag. (temat är mycket slickat & rakt)

nellie sminkar berivan (ser lite av nellies sminkning på henne)

sofie g sminkar karro.

cindie sminkar sabina
¨
mitt förslag bakifrån (bättre irl)

mitt förslag framifrån. (bättre irl)

nellie sminkade mig (syns dock inte jätte bra, men kanon snyggt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0