living the life

känner verkligen " living the life " jag lever det livet jag hade velat ha för all framtid..
dock måste jag ta studenten, tiden måste börja rinna iväg och jag måste hinna bli arbetslös.. vill inte!
samtidigt har jag så enormt mycket jag längtar till, har inte en helg fri nästan förräns det är nästa bravader och roligheter, känner att alla vill gå i trean nu. men ångrar redan att jag inte tagit mer tid för detta året, man skulle sparat miljoner kronor så man kunde gjort allt och levt glamour. vi lever bara halvt men tror vi har roligare än alla andra, haha!
snälla låt tiden gå snabbt samtidigt som långsamt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0