s i c k in head!

åååååååh, vad jag är förbannad!
åååååååh, vad jag är taggad!
åååååååh, vad jag är stressad!
åååååååh, vad jag längtar!

allting är verkligen sjukt just nu, på alla möjliga sätt.
drar inte upp allt negativt med tanke på att jag är så jävla förbannad, arg och ledsen så jag kunnat döda..
dock är det bara en massa rolighe
ter som närmar sig hela tiden, kryssningen är redan nu i helgen som vi bokade i augusti och som vi längtat totalt efter. valborg, sweden rock, balen och studenten bara närmar sig med sådan rejäla storm steg. var i tyskland i helgen och har inhandlat en massa gottis till alla fester och allt roligt.
JAG ÄLSKAR ATT TA STUDENTEN! 
ska bara hinna med en så mycket massa mer.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0