december

har kommit fram till att december månad är min favorit månad!
kylan är här så man kan gosa med filtar, täcken eller en pojkvän.
hela lägenheten är julfin, och jag längtar så till julafton och hoppas bara innerligt att min pojkvän kommer att fira med mig, vore så underbart, då hade exakt alla man verkligen tycker om så mycket varit på ett och samma ställe tillsammans. så håller tummarna för att han verkligen kommer vilja följa med mig.
den 22 ska jag fira med andreaz familj iallafall.
den 23 fyller morfar år, vi samlas, äter middag och har uppesittarkväll. dock en mindre skara detta året.
den 24 är vår "fejk-jul" iår. vi kommer att kolla kalle, äta julmat och spela spel.
den 25 JULAFTON! iår kör vi på american style, vår älskade traditionella julafton med 6 timmars julklappsöppning, god middag, fika, gröt mitt i natten och min härliga familj!
innan eller efter så ska jag fira jul med matilda och cindie.
längtar även till nyårsafton som jag tror kommer bli kanon! =) har planerat allt och som det verkar nu kommer vi inte ha annat än kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0