friday i'm in love!

hej underbara fredag.
imorse hade jag och tjejerna en liten träff, cindie och jag skulle klippa varandra och sen klippte jag och färgade antonia, duktiga jag tvättar ju samtidigt också. känns otroligt skönt med ett rent och fräsht hår igen iallafall. Var uppe och kollade på liv och tonys lägenhet också, super fin! man blir bara sugen på ändra om i hela sin egen eller ännu "värre" flytta till en annan.. börjar sakna balkong riktigt mycket nu..
på något konstigt sätt har jag åkt på en sjukdom. eller typ tre kanske? haha! är hur hes som helst, huvudvärk och förkyld, och något jävligt konstigt har hänt med min läpp också, sjukt störigt... fattar inte vad. men har ju en fet pungkula på läppen iallafall! inte ok.. så jag får inga pussar här inte.. :(
ikväll ska jag och andreaz bara beställa upp lite pizza, vi ska dega framför finalen i x factor, skruva upp mysfaktorn till 1000 och bara vara med varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0