- - - -

tjatjotjatjena. på jobbet åter igen, och är allmänt glad och mår utmärkt. havanna fick typ akut kräksjuka där hemma nojjig som man är så mådde jag ju lite illa när jag gick till jobbet.. men hade iprincip det i måndags och tisdags så.. skippar lunchen idag och inväntar nu bästisen som ska komma för en klippningen, sen hem och äta. får sluta tidigare idag så ska gå så fort jag är klar med matilda, så jag hinner äta och sen ta tåget klockan fem. ha en toppen helg framför mig, ritkigt mysigt kommer det vara. pappa skulle egentligen åkt till norge idag men åker imorgon istället så jag hinner träffa honom idag också. samt älskade rebecca, lille willekillen (som är typ stor) och kära mattias.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0