girls'night.

vaknade upp med min finaste älskling imorse.
lite träning sen och sen har jag spenderat mesta dels av dagen med min bästis, snart blir det en cornelia & matilda á la delux lyx lyx till middag.
runt åtta tiden så kommer våra andra fina vänner och då är vi redo för en helkväll med massa mys, spel, skratt och skräckis. tur jag har sällskap för natten då, haha!
ne, nu får vi gå och laga lite mat och dö framför temple run.
jag tror nog att vi är dem största nördarna i världen asså, plus att vi har gjort rebecca till en också. haha!
take care.


Kommentarer
rklint

sluta ljuga! Jag kommer aldrig komma över en miljon ändå. :O

2012-02-22 @ 00:43:07
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0