i love weekends!

mmmmmmm. min fredag kommer bestå av mys lördag av mys-mys och söndag av mys myser med papsen idag och jag bestämmer vad vi ska göra såklart, måste upp till sjunde våningen och gosa en massa. på lördag kör jag och rebecca till hennes 2:a stora kärlek IKEA och shoppar lite. ska hämta älsklingen vid tåget sen på eftermiddagen och det blir väl lite mys med honom och kanske en kall vinterpromenad på bo01, bada och mysa sen är vi bjudna på middag på sjunde våningen; plankstek a la rebecca. kanske ett litet one tree hill maraton med tanke på att alla är besatta eller ja mest rebecca som tror hon är karaktärerna och tror Dan hemsöker dem. haha! sen bär det åter hem för att städa och träna... ha en toppen helg. lots of love.


Kommentarer
rklint

jag tror inte, jag vet! ;)

2012-02-03 @ 15:17:42
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0