s to the p to the rest. sportlov.

bara några timmar att avtjäna på jubbet, sen så är det sportlov.
och det kommer börja så kalasigt bra.
lite mys med min fina pojkvän ikväll.
lördag - träna, kör ner till malmö med bästis, mys med malmöfamilj och bebis, rådhuskällaren, hemmakväll!
söndag - mysa med wille, promenera i hope, BIG BROTHER!
måndag - sista myset och köra hem med bästis igen.
tisdag - no plans, tjejerna kanske.
onsdag - no plans, pojkvänsmys kanske.
torsdag - inte helt säkra planer ännu.
fredag - bowling och lite fest kanske.
lördag - pojkvän
söndag - modell.
kommer bli ett toppen lov, och mest av allt ska jag njuta och bara sova av mig, blir dock säkerligen att jag vänder på dygnet menmen.. lots of love, hugs and kisses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0