stolt moster

tänk vad konstigt ändå.. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN lille willekillen och nellsan. jag är typ kär, haha! hoppas jag får den kärleken tilll min egna barn också. jag typ saknar "mina bebisar" så fort jag lämnat dem, har miljoner bilder på dem osv.. haha! nej, vilka små finisar! finaste bebisarna i världen. helt seriöst faktiskt, ingen annan bebis är lika söt. jo mina, men den finns inte ännu. hihi. iallafall är jag en sjukt stolt moster att få ha dess fina varelser, dock växer dem alldeles för snabbt.. fler barn snart?


Kommentarer
rklint

kommer snart :) (hihi) Du är världens bästa moster också! <3 like brooke ;) haha

2012-02-10 @ 23:38:59
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0