weeeeeeekends. lovelovelove!

vad är bättre än helg? två kunder kvar och sen slutar jag, har kännt mig väldigt kreativ idag. fått rätt på vår dumma sida på facebook så bara gilla oss där, Dannys Studio. har också fixat till våra erbjudande så om jag varit er hade jag passat på att shoppa loss här nu. ska hem och äta god tacos hos mormor och morfar sen med familjen, mysigt! lite bebis mys blir det också, och JAG ÄLSKAR BEBISMYS! sen handlar jag och bästis gottis och satsar på ett greveholm mys, övernattning och annat. we´re like ten again. imorgon är det POJKVÄN på hela schemat, och jag har fått bestämma att vi ska ha ett one tree hill maraton, haha! med en paus då vi ska se melodifestivalen (hans förslag) ........... haha! ha en trevlig helg gott folk, ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0